Com d'important és expressar els sentiments i potenciar l'autoestima i la dels altres! Un taller-conte d'educació emocional que ensenyarà a posar nom a sentiments i emocions.

Dia: 29/03/17
Hora: 18h
Lloc: sala Taller d'Infants

A càrrec de la coach Andrea Zambrano
Adreçat a famílies amb infants a partir de 4 anys

Dins del cicle Contes amb valors, organitzat en col·laboració amb el Departament de Polítiques de Família de l'Ajuntament.

 
 
 
 

L'endemà del Dia Internacional del Llibre Infantil i Juvenil, que es celebra cada any amb motiu de la commemoració del naixement de Hans Christian Andersen, podreu gaudir d'aquesta hora del conte en anglès.

Dia: 03/04/17
Hora: 18h
Lloc: sala Taller Infants

A càrrec de Kids & Us
Adreçat a públic familiar amb infants majors de 3 anys

 
 
 
 
En aquesta sessió, la rondallaire captivarà als nostres petits amb una maleta misteriosa amb la qual podran somiar i fer volar la seva imaginació.

Dia: 05/04/17
Hora: 18h
Lloc: sala Taller Infants

A càrrec de Gisela Llimona
Adreçat a públic familiar amb infants majors de 3 anys

 
 
 
 
Ep nois! No us perdeu la propera sessió de dinamització del Premi Atrapallibres a la Biblioteca Marta Mata!!! Si voleu conèixer els llibres que formen part del Premi Atrapallibres, aquesta és la vostra oportunitat. Engresqueu-vos a viure intrèpides aventures!!!

Dia: 06/04/17
Hora: 18h
Lloc: sala Taller Infants

A càrrec de Gina Clotet

 
 
 
SolĚlicita el nostre butlletÝ per email
Nom:

Cognoms:

E-Mail:

Idioma:


Butlletins disponibles:
No hi ha butlletins disponibles.
Butlletins disponibles per RSS
No hi ha butlletins disponibles.
Baixa del butlletÝ
E-Mail:
Ayuntamiento de CornellÓ Pla Ciutat de la Lectura Grup de Biblioteuqes Catalanas asociades a la UNESCO Diputaciˇ de Barcelona. Xarxa de Municipis. Area de Cultura. Servei de Biblioteques
Cercador de notÝcies
Paraules clau:
ę Ajuntament de CornellÓ de Llobregat | Plaša de l'EsglÚsia, 1 | 08940 CornellÓ de Llobregat | Tel.: 933 770 212
86137 visites | Un/una usuari/a connectat/tada | carregat en  seg.