Buscar
L’Ajuntament de Cornellà contracta 20 persones per promoure l’ús adequat de l’espai públic
L’Ajuntament de Cornellà contracta 20 persones per promoure l’ús adequat de l’espai públic
13/06/2016  Aquest any es dobla el nombre de persones que actuaran d’educadors cívics, els quals informaran a la ciutadania sobre les normes de convivència i civisme durant els mesos d’estiu.
 

L’Ajuntament de Cornellà ha contractat un total de 20 persones per posar en marxa el programa informatiu i de divulgació sobre les normatives de convivència a la ciutat a través de la figura dels educadors cívics. Aquest equip actuarà per parelles, des de juny i fins a octubre, en horari de matí i tarda i recorrent tota la ciutat.

La iniciativa forma part de la campanya “Cornellà pel Civisme”, que es duu a terme a la ciutat des de fa més de 10 anys durant els mesos d’estiu amb la finalitat d’afavorir la convivència i promoure el bon ús dels espais públics en l’època de major concurrència de persones als carrers, parcs i places de la ciutat.

Abans de realitzar aquesta feina, els 20 educadors han rebut una formació multidisciplinar que inclou aspectes teòrics i pràctics per a resoldre les situacions quotidianes amb fluïdesa. Aquest grup compta amb el suport i seguiment de la Guàrdia Urbana per resoldre dubtes i consultar qualsevol aspecte relacionat amb la seva funció. Els educadors cívics fan tasques estrictament informatives, no tenen cap altra competència ni poden sancionar.

La contractació dels 20 educadors cívics està emmarcada en el Pla Local d'Ocupació 2016, que està permetent la incorporació al mercat laboral de 100 persones. Es tracta de persones aturades de llarga durada i en risc d'exclusió social que l’Ajuntament contracta per un període de 9 mesos.

Llegeix la nota de premsa completa
Cornellà pel Civisme
 
© Ajuntament de Cornellà de Llobregat | CIF: P0807200A | Plaça de l'Església, 1 | 08940 Cornellà de Llobregat | Tel.: 933 770 212 | informacio@aj-cornella.cat
14681672 visites | Un/una usuario/a conectado/a | cargado en  seg.